dinsdag 30 augustus 2016

Bekendmaking

Ik heb er lang over nagedacht om dit te delen. Ik wil zijn imago niet beschadigen.

Tóch heb ik besloten het te doen. Jullie mogen óók wel eens weten hoe de vork in de steel zit.

Zucht. Oké. komt 'ie.

Mijn huisgenoot heeft meerdere gezichten. 


Zo. Dat is er uit.

Ik snap dat je even moet slikken. Zelf had ik het óók niet verwacht, namelijk. Aan de buitenkant is er niets raars te zien. Hij ziet er zelfs schattig uit!

Overdag is alles koek en ei, geen vuiltje aan de lucht. We knuffelen en genieten van het samen zijn. Alléén maar liefde.

Maar dan... Het wordt avond / nacht. Hij veranderd in een moordlustig monster. Hij lijkt er zelfs van te genieten om te liquideren.

Soms hoor ik zijn slachtoffers in paniek schreeuwen. En ik? Ik kan niks doen. Het is de natuur.

Vanmorgen zag ik dat hij weer heeft toegeslagen; zijn prooi is bij ons op het terras gedumpt. Inmiddels ben ik de tel kwijt geraakt, waar moet ik alle lijken bergen?

Rust zacht meneer Spitsmuis. 

Stout poesje!

1 opmerking:

  1. Hahaha...mag je die van mij wel, die staat met haar hoge pootjes op de tafel als ze een muis ziet ( bij wijze van spreke
    n). 😂😂

    BeantwoordenVerwijderen