donderdag 18 juni 2015

Vaderdag

Ik kijk naar een poster met: tip voor Vaderdag!
 
Ik voel mij ineens naar. Zou ik dat product gekocht hebben? Zou ik langs gaan voor een kop koffie, of een appje sturen met "Fijne dag vandaag"?
 
Zouden we überhaupt aan Vaderdag doen?

We worden op dit moment overspoeld met aanbiedingen voor de zondag.
Ik begrijp dat ondernemers op deze dag inspelen om extra geld binnen te halen.

Ondanks mijn begrip vind ik het confronterend en word ik er verdrietig van.
Ik voel mij een beetje buiten gesloten, omdat ik niet mee kan doen.

Deze dag staat in het teken van je vader bedanken, verwennen. Ik had dit ook graag willen doen, maar ik doe niet mee met Vaderdag.

Noodgedwongen.

Ik wil zelf kunnen kiezen of ik aan Vaderdag doe of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten