dinsdag 3 maart 2015

Boer Geert

Boer Geert,

Wat wordt er veel (negatief) over u geschreven en dan komt er ook nog een bericht van mij voorbij.  Nee, ik wil u de grond niet in trappen.  Dat zal wel heel makkelijk zijn; schrijven wat 3/4 van de Nederlanders wil lezen, en ik word beroemd! Nee, ik doe daar niet aan mee. Ik wil u schrijven, omdat ik het met u te doen heb.

Alle negatieve reacties die u over u heen krijgt, waar u niet om gevraagd heeft. U was alleen maar opzoek naar de liefde. U vroeg om een vrouw om oud mee te worden, omdat uw eigen geliefde, waar u nog met zoveel liefde over spreekt, er (helaas) niet meer is. U vroeg er niet om, om als een viezerik neer gezet te worden.

Wij kennen elkaar niet, maar ik vind u fantastisch. Ik heb uw aardbeien en bloemkolen nog nooit bewonderd of geproefd, maar wat ik wél ken is dat er altijd een zondebok moet zijn. De KRO heeft u uitgekozen en Nederland doet hier vrolijk aan mee. Zielig eigenlijk, vindt u niet?


Er wordt zo veel geknipt en geplakt dat u neer wordt gezet als een vieze oude geile opa. Tuurlijk zijn sommige situaties van u niet echt handig geweest, maar dat heeft u zelf ook al benoemd.

Het idee achter BZV is dit jaar weg. We kijken niet meer naar boeren die op jacht zijn naar de liefde, maar wij zijn dit jaar zelf op jacht. De jacht op GG (geile Geert) is geopend; wat kunnen wij vinden om u te kleineren. Welke opmerking/ aanraking wordt zó geknipt en geplakt dat het ongepast overkomt. U bedoeld het niet zo, maar het is wel zo bewerkt dat het er zo uit kwam te zien.

Ik vind het jammer.


Want boer Geert, ik denk dat u een hele lieve man bent. De twinkeling in uw ogen als u over de vrouwen spreekt. Uw liefde voor uw bedrijf, ik hou er van.

Als u echt zo'n vieze oude geile opa was, dan spraken uw vrouwen niet zo positief en liefdevol over u.

Boer Geert, welke beslissing u ook neemt, ik hoop dat u heel gelukkig wordt en samen kunt genieten van uw bedrijf, maar vooral van de liefde en elkaar.

 Ik gun het u van harte. 

 Ellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten