dinsdag 9 januari 2018

Voorraadkast

In ons nieuwe huis is één van de leukste vertrekken de voorraadkast. 

Voorraadkasten, lades. Ik weet niet wat het is, ik vind ze iets magisch hebben. De grootste vraag is: "Valt er nog wat te snaaien?"
Er gaat nog net geen confetti af als ik de deur open, knipperende discolampen met muziek: "Halleluja!"

Onze kast heb ik het liefst zo vol mogelijk. Stél je voor dat we nog een hongerwinter krijgen, dan overleven we het door onze hamsteropslag.

Het leukste vind ik om bij andere mensen in de voorraad te duiken. (Trekt bikini aan en zet duikbril op.) Dit had ik vroeger al bij opa en oma. De koekjes la was niet veilig tijdens mijn bezoek. Altijd even checken of er nog wat te halen viel. (Er was een score van 100%)


Het is ge-nie-ten als je producten hebt gevonden die jezelf nooit koopt óf die je al héél lang niet hebt gehad.

Tsja. Mijn naam is Ellie, wat is jouw probleem? 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten