vrijdag 7 april 2017

Temptation Island

Temptation Island; wát een heerlijkheid om naar te kijken. Iedere donderdag zit ik vol spanning voor de tv. Wat gaat er gebeuren? Gaat er iemand vreemd? Wat krijgen ze te zien bij het kampvuur?

De sensatie. Hoe ze zich gedragen als ze DENKEN dat de camera's uit zijn. De emoties. Álles. Ge-nie-ten.

Waarom mensen zich opgeven voor deze 'relatietest' is voor mij een raadsel. Als je relatie al niet meer te redden is, dan is het wel slim. Een gratis vakantie, knappe verleiders, feest. De mensen thuis smullen van jouw wilde tijd; Win-winsituatie. Na afloop afscheid nemen van je ex en dóór!
 
Maar de koppels zeggen aan het begin van dit avontuur niet klaar met elkaar te zijn. Ze willen juist een toekomst samen! Huisje Boompje Beestje.

Wat ik mij afvraag: Als je het zo fijn hebt met elkaar, waarom heb je dit programma nodig om de liefde te bewijzen? Als het goed zit, heb je dat niet nodig, tóch?

Is het de spanning? De aandacht? Krijgen ze er geld voor? Is het nep? (Dat laatste mag NIET zo zijn. Dan ben ík bedrogen en ga ik in een hoekje zitten huilen.)
 
En de verleiders: heel fijn dat jullie er zijn, dankzij jullie kon dit programma niet gemaakt worden. Maar hoe ga je dit uitleggen tijdens een sollicitatiegesprek? "Je komt me bekend voor, heb ik jou niet zien seksen op tv?" Ongemakkelijk...
 
Óf als je op familiebezoek gaat. "Hai oma, heb je me in actie gezien op tv? Ben je trots?"
 
Waar ik ineens aan moet denken: De vrouwelijke verleiders lopen bijna 24/7 in bikini / lingerie. Hebben zij geen chillpak ofzo? Mijn God. Overdag in je bikini oké, maar een chillpak hoort écht bij één van de eerste levensbehoeften hoor! Wat is er aantrekkelijker dan een vrouw die zich comfortabel voelt? Óók goed voor de economie; Roy Donders zal het weer druk krijgen met zijn huispakken.
 
De details van hoe, wat, waar en waarom wil ik eigenlijk ook niet weten. Wat ik wél wil weten is wat er gaat gebeuren volgende week donderdag. Ik kan niet wachten!

Ellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten